MingYang, halihazırda OceanX platformunu Çin’deki rıhtımda monte ediyor. Ming Yang Group, kule kaldırma işlemi tamamlandıktan sonra kurulum çalışmalarına devam edeceğini ve platformunun montajını bu yılın ilk yarısında tamamlamayı planladığını söyledi.
Bununla birlikte firmaya göre yenilikçi uzun eliptik kule tasarımı geleneksel yuvarlak kulelere kıyasla platformun rüzgar verimliliğini arttırıyor. Kulenin ayrıca asansörler ve merdivenler için çift amaçlı bir erişimle donatılması planlanıyor, bu da personelin ana çerçeveye binip inerken daha rahat etmesini sağlayabilir. Mingyang, OceanX platformunda genellikle köprülerde yaygın olarak gördüğümüz kablo bağlama sistemini kullanıyor. Bu kablolama yönteminin yük aktarımını kolaylaştırdığı ve kule yapısının daha hafif olmasına olanak tanıdığı belirtiliyor.
Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON’u 2024 Pekin Uluslararası Otomotiv Fuarı’nda tanıtarak Çin pazarındaki rekabetçiliğini güçlendiriyor.
Elektrikli araçlara geçiş konusunda geride kalan Toyota, iklim lobiciliği ve elektrifikasyon konusunda yayımlanan yeni bir raporda son sırada yer aldı.